Κυριακή, 7 Μαΐου 2017

Να αντικατασταθεί ο υφυπουργός Νίκος Μαυραγάνης

                                            
                                            από τον Πολιτικό Μηχανικό 
                                            Θεόδωρο Κ. Παπαϊωάννου*

Εισαγωγικά θα ξαναγράψω ότι  Σάββατο της 11ης Μαρτ 2017 στο δημοτικό κατάστημα Βαγίων μετά μια αυθόρμητη  και εύστοχη πρωτοβουλία  , συγκεντρώθηκαν  400 και πλέον δημότες.
Διατυπώθηκε πλούτος απόψεων  και διατρανώθηκε η διακαής επιθυμία της επαναλειτουργίας του  πλησιέστερου σιδηροδρομικού σταθμού που άλλοτε έφερε το μυθικό όνομα «Σφίγξ» (1)
Λίγες ημέρες αργότερα ο αρμόδιος  Υπουργός Υποδομών-Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης  σε συνέντευξη στην (Εφ.Συντ - 25.3.2017) εξέθεσε με ολοκληρωμένο  και διαυγή τρόπο θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του.
Όσοι διάβασαν  προσεκτικά το τμήμα που αφορούσε συγκοινωνιακά ζητήματα πρέπει να κατάλαβαν  ότι το αίτημα της στάσης του προαστιακού στα Βάγια ήταν αποδεκτό «άμα τη εμφανίσει».
Συμφωνούσε με  παλαιότερες επεξεργασμένες και ρεαλιστικές  απόψεις συνεδρίων του ΤΕΕ του οποίου διετέλεσε πρόεδρος , πριν μεταπηδήσει στην κεντρική πολιτική σκηνή.
Επίκαιρο απόσπασμα αυτής της συνέντευξης   περιέλαβα  στην ανάλυση μου (2)  που  έγραψα  σχεδόν ταυτόχρονα με την ακρόαση νεώτερης τηλεοπτικής του συνέντευξης  στην  εκπομπή focus της ΕΡΤ1  ,  Δευτέρα βράδυ της 3ης  Απρ.2017.
Πολύ σωστά οι δήμαρχοι από Αμφίκλεια μέχρι Οινόφυτα, των περιοχών δηλαδή που τέμνονται από το σιδηροδρομικό δίκτυο, συναντήθηκαν (24.3.2017) με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (3)
Ο καθηγητής  -ηλεκτρονικός μηχανικός  π. αντιπρύτανις- του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης . Φιλ.Τσαλίδης (π. βουλευτής Ξάνθης της Ν.Δ και νυν  στέλεχος των ΑΝ.ΕΛ), έδειξε «ευήκοον ούς»  και σωφρόνως , ζήτησε εύλογο χρονικό διάστημα για να μελετήσει το ζήτημα.
Την 25η Απρ.2017 οι ανωτέρω δήμαρχοι κατέθεσαν προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπόμνημα με τις απόψεις  των (4) και ταυτόχρονα κατά τα συμπεφωνημένα ο κ.Τσαλίδης  είχε ορίσει την συνάντηση  που εκκρεμούσε  με τους δημάρχους   στις 25.4.2017  όπου απολύτως θεσμικά, παρακάθισε και ο βουλευτής Βοιωτίας κ.Νίκος Θηβαίος (5)
Και ενώ ήταν δρομολογημένα τα ανωτέρω ,   εσπευσμένα μια  ημέρα  πριν , στις  24.4.2017 με «αμφιτρύωνα» τον κ.Μαυραγάνη παρεισέφρησε εμβόλιμα μια ανώφελη  και περιττή  «βεγγέρα» κατά  την οποία πέρα των  στελεχών του Υπουργείου και του ΟΣΕ, παρακάθισαν παρείσακτοι «συνδαιτυμόνες» (6) 
«Μια εικόνα μπορεί να κρύβει μέσα  χίλιες -ίσως κι ακόμα περισσότερες- λέξεις!!!!!!!»
Από την τράπεζα «συσκέψεων» εντυπωσίασαν και προβλημάτισαν όπως ήταν  φυσικό οι  ηχηρές απουσίες :
Όλων ανεξαιρέτως  των  δημάρχων  από Αμφίκλεια μέχρι Οινόφυτα των περιοχών δηλαδή που τέμνονται από το σιδηροδρομικό δίκτυο και πρωτοξεκίνησαν.
Υπολόγισε ότι μεταξύ των αγνοηθέντων έξι Βοιωτών δημάρχων ήταν   ο πρόεδρος της Π.Ε.Δ.Στερεάς πέρα των δημάρχων των δύο μεγαλυτέρων πόλεων Θηβών και Λεβαδείας ?
Του αντιδημάρχου της Δ.Ε.Βαγίων  Παν.Τσαραμπάρη
Του προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου Βαγίων Ευ.Παπαλουκά 
Του βουλευτή Βοιωτίας Νίκου Θηβαίου που ορθότατα αποποιήθηκε την πρόσκληση.
Γιατί απουσίαζε η αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε Βοιωτίας ;
Ήταν επίσης ανεξήγητη η ενδοτικότητα του κ.Μαυραγάνη  απέναντι στην τόλμη και τον τακτικισμό του παρακαθήσαντος δημάρχου Στυλίδας Απ.Γκλέτσου .
Στο …φουλ μπαίνει η «κυβερνητική μηχανή», που επιχειρεί να συνδυάσει το κλείσιμο της αξιολόγησης με την επιτάχυνση του έργου της
Αυτό τονίστηκε  με έμφαση και νόημα    σε πολύ πρόσφατη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου υπό τον  πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Προγραμματίζει επισκέψεις  γιατί όχι και  αλλαγές σε Υπουργεία και μια από αυτές πρέπει να είναι η αντικατάσταση του εξωκοινοβουλευτικού υφυπουργού Νίκου Μαυραγάνη (ΑΝ.ΕΛ)  γιατί στην προκειμένη περίπτωση δεν έδειξε πολιτικά αντανακλαστικά. « Ο πρωθυπουργός  έχει πλέον την ευκαιρία να διαμορφώσει ένα νέο αφήγημα για να πλεύσει η Ελλάδα σε πιο ήρεμα νερά »,υπογράμμισε σε συνέντευξη πριν λίγες ώρες ο ταξικός του αντίπαλος Αμερικανός πρέσβης Τζέφρι Πάιατ ,που αναφορικά με τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή της Ν.Α.Μεσογείου χαρακτήρισε την Ελλάδα «εμπροσθοφυλακή της Ευρώπης και πυλώνα σταθερότητας », «αδειάζοντας» έτσι τον Κυριάκο το «καλό παιδί».
Γράφοντας  την ελληνοποιημένη λέξη βεγγέρα <ιταλικά veggheria> , θυμήθηκα  ότι οσονούπω  η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα περιέλθει  στην  εταιρεία Ferrovie  Dello  Stato της φίλης γειτονικής χώρας.  Δεν ξέρουμε τι θα γίνει μετά , γι΄αυτό όλοι τους  ας επισπεύσουν το ζήτημα. 

 (2)  http://kadmos35.blogspot.gr/2017/04/blog-post_31.html 


 * τ. Κοινοτάρχης Βαγίων-τ. Γεν. Γραμ. ΚΕΔΚΕ - τηλ /fax 2262022177- κιν 6997189448
Επαμεινώνδου 71 Θήβα -  theopapaio@gmail.com  -http://kadmos35.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου