Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

Προς τον Δήμαρχο Θηβαίων κ. Σπύρο Νικολάου

Προς τον Πρόεδρο & το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου
Κοινοποίηση  (για να ενημερωθούν  και να ενεργήσουν)      
1.Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Παν. Κουρουμπλή
2.Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων κ. Χρίστο Σπίρτζη
3. Υφυπουργό    Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Γιάννη Μπαλάφα
4. Γεν Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας - Στ. Ελλάδας κ.  Ηλία Τσέλιγκα
5. Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Κώστα Μπακογιάννη
6. Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας
7. Ελεγκτικό Συνέδριο - Λιβαδειά

 Σχετικά (1,2,3,4)                        αριθ. πρωτ. Δ.Θ 15693/20.7.2016

Είναι πασιφανής και τετριμμένη πλέον  η επανάληψη ότι ο δήμος « εκών -άκων» επέφερε ανήκεστο βλάβη στην εμπορική δραστηριότητα  της πόλης με τις διαδοχικές παρατάσεις προς την ανάδοχο του έργου : «Ανάπλαση πεζόδρομου οδού Επαμεινώνδα Δ. Θηβαίων».
Η παράταση επιμήκυνε τον συμβατικό χρόνο περαίωσης κατά 69% και από μόνη της αυτή  η ενέργεια συνιστά πρωτοφανή αν όχι σκανδαλώδη απόκλιση στα ελληνικά εργοληπτικά χρονικά, ίσως  προς καταχώρηση στο βιβλίο Γκίνες
Μετά την πρόσφατη  ψήφιση του 4ου  Ανακεφαλαιωτικού  Πίνακα Εργασιών (ΑΠΕ) που απαιτείται σε κάθε τροποποίηση ή συμπλήρωση  της αρχικής σύμβασης και του 1ου  Πρωτοκόλλου  Κανονισμού Τιμών Μονάδος Νέων Εργασιών (ΠΚΤΜΝΕ) –πράξεις που δεν νομίζω να σταματήσουν - αναφύονται  διάφορα ερωτηματικά, από τα οποία σταχυολογώ τα επόμενα:       1ον υπολείπονται  χρήματα από τα αρχικά του ΕΣΠΑ;      2ον Με δεδομένο  ότι ως προς την αρχική «ακριβοπληρωμένη»μελέτη,  υφίστανται σημαντικές αποκλίσεις, ποιοι λόγοι  τις επέβαλαν; γιατί δεν προβλέφθηκαν από την μελετητική ομάδα; γιατί δεν εντοπίστηκαν έγκαιρα στο στάδιο της παραλαβής;
3ον Ο δήμαρχος με το επιτελείο του ήταν τόσο σίγουροι   ότι οι ικανότητές των υπερίσχυαν της διαβούλευσης και του κοινωνικού ελέγχου;
4ον Υπό το «μελανό φάσμα» της εξάντλησης  των χρημάτων , τι εναλλακτικές πηγές  χρηματοδότησης υπάρχουν ,ώστε να μη οδηγηθούν στο βωμό  του «πεζόδρομου» ως σύγχρονες Ιφιγένειες οι τάλαινες δημοτικές ενότητες αλλά και οι συνοικίες μέσα στην πόλη που βοούν  για την πλήρη  εγκατάλειψη από πλευράς δημοτικής αρχής;
 5ον Πέρα από αυτά αιτούμαι με το (αριθ. πρωτ. Δ.Θ 16006/22.7.2016)  το χρονοδιάγραμμα του έργου της αρχικής σύμβασης, σύμφωνα με το  (άρθρο 5 Ν.1418/1984 & άρθρο 32 Π.Δ.609/87). Αυτό εκτός των άλλων  δίνει τη σωστή διάσταση στο πρόβλημα  της αναθεώρησης τιμών  και μόνο σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα του έργου.
                                            Περιμένω απάντηση                          
                                  Θεόδωρος Κ. Παπαϊωάννου
                                 Πολιτικός Μηχανικός
τ. Κοινοτάρχης Βαγίων-τ. Γεν. Γραμ. ΚΕΔΚΕ - τηλ /fax 2262022177- κιν 6997189448
Επαμεινώνδου 71 Θήβαtheopapaio@gmail.com  -http://kadmos35.blogspot.gr/
 -----------------------------   

     (1)  http://kadmos35.blogspot.gr/2016/06/blog-post_22.html 

(Δήμαρχε, αν σου αναθέσουν να διαχειριστείς την έρημο Σαχάρα σε δύο χρόνια θα ξεμείνει από άμμο)

 (Δήμαρχε τελείωνε με τον πεζόδρομο . Η πόλη είναι «θρύψαλα» . Γιορτές εν όψει και το κέντρο «ψυχορραγεί»)
     (4)       http://kadmos35.blogspot.gr/2015/02/blog-post.html 
     (Στην αναδουλειά αρκεί ένα μισοσβησμένο κερί για να λαμπαδιάσει η οργή στον πεζόδρομο των εμπόρων της Θήβας)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου