Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Προς τον ΣΥΡΙΖΑ για την Επιτροπή Επιλογής Υποψηφίων

Σας απεστάλη μεταξύ των άλλων και το όνομά μου για να επιλέξετε τους υποψηφίους για το Νομό Βοιωτίας.
Το ότι  επίσημα δεν είχα καταθέσει υποψηφιότητα αλλά εξέφρασα  εκ των υστέρων και καθοδόν απλά την σκέψη μου και δευτερευόντως επιθυμία μου , δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με την αποστολή του ονόματός μου και την όλη διαδικασία.
Αν δεν προκαλεί αρνητικούς συνειρμούς για το άτομό μου, δεν λέει τίποτα η αποστολή προς αξιολόγηση ενός επί πλέον ‘’ξερού’’ άγνωστου σε σας ονοματεπωνύμου, μαζί με άλλα δέκα εξ (16) ονόματα  αξιόλογων και αξιόμαχων στελεχών της παράταξής μας που διαθέτει η Βοιωτία
Κάτι τέτοιο  δεν  θα έκανα ποτέ , χωρίς μάλιστα η αποστολή να συνοδεύεται από την επαγγελματική μου ιδιότητα, την πολιτική , την αυτοδιοικητική  , την κοινωνική  προσφορά στον τόπο και τις απόψεις μου που βρίσκονται καταχωρημένες:
1ο στο προσωπικό ιστολόγιο   Kadmos35.blogspot.gr 
2ο στο facebook                  Theodore.Papaioannou
3ο στην  ‘’ΑΥΓΗ’’  πρόσφατα 14.7.2015 και στο  Left
4ο σε  τοπικά ιστολόγια
5ο σε τοπικές εφημερίδες κυρίως  στην αξιόλογη και πάντα  καλά ενημερωμένη τα ‘’ΒΟΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ’’
6ο στην προσωπική σελίδα Θεόδωρος Κ. Παπαϊωάννου.
Με την διαβεβαίωση ότι  θα συμμετάσχω παντοιοτρόπως  ενεργά στην προεκλογική δραστηριότητα και ''εκστρατεία'' ,είμαι έτοιμος να σας παράσχω οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση.   "...Nυν  υπέρ  πάντων  αγών...."
                       
                                                  Θεόδωρος Κ. Παπαϊωάννου
                                                  Πολιτικός Μηχανικός ΕΜΠ
                  Βουρδουμπά 25 –Θήβα- τηλ/fax2262022177 – κιν  6997189448

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου